Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? We helpen je graag! Met open armen staan onze mama’s klaar met raad en daad voor al je vragen, ideeën en wie weet ook zorgen over je baby, je kind, je zwangerschap.
Mail ons, bel ons op +32 9 381 12 70 of kom langs in de winkel:
Steenweg Deinze 33, 9810 Nazareth
Aldestraat 40 - 3500 Hasselt
Mail ons, bel ons op +32 9 381 12 70 of kom langs in de winkel:
Steenweg Deinze 33, 9810 Nazareth
Aldestraat 40 - 3500 Hasselt
Bestellen en verzenden
Welke verzendopties kan ik kiezen?
Verzending aan huis door DPD
- De verzending van je pakket is gratis in België en Nederland vanaf €50
- Bestelling met een totale waarde onder €50? De verzendkost voor België bedraagt €5,99 en voor Nederland €8,99
- De afhaling van je pakje in de winkel in Nazareth is altijd gratis.
- Je ontvangt een bevesting wanneer je bestelling klaar staat voor afhaling. Gelieve steeds je orderbevestiging bij de hand te hebben wanneer je je pakje komt ophalen. Jouw pakket ligt klaar aan de kassa, bij de uitgang van de winkel in Nazareth.
- Ophalen van je pakket in de winkel in Hasselt is niet mogelijk.
Wordt mijn bestelling gratis verzonden?
Verzending in België en Nederland
Je bestelling wordt gratis verzonden vanaf een aankoopbedrag van €50. Niet geldig op geboortelijsten.Bedraagt het totaalbedrag van je bestelling minder dan €50? Dan betaal je €5,99 (BE) of €8,99 (NL) verzendkosten.
Europese verzending
Je bestelling verzenden naar andere landen dan België of Nederland? Dat kan! Dit zijn alle landen waarnaar we pakketjes kunnen verzenden:Bulgaria | € 36,99 |
Croatia | € 36,99 |
Czech Republic | € 23,99 |
Danmark | € 18,99 |
Deutschland | € 12,99 |
Espana | € 32,99 |
Estland | € 23,99 |
Finland (Suomi) | € 35,99 |
France | € 16,99 |
Hungary | € 23,99 |
Ireland | € 20,99 |
Italia | € 20,99 |
Latvia | € 23,99 |
Lithuania | € 23,99 |
Luxembourg | € 10,99 |
Norge | € 36,99 |
Österreich | € 18,99 |
Poland | € 23,99 |
Portugal | € 42,99 |
Romania | € 36,99 |
Serbia | € 36,99 |
Slovakia | € 23,99 |
Slovenia | € 23,99 |
Sweden | € 23,99 |
Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
- We verzenden je pakje op weekdagen binnen 24 uur na het ontvangen van je bestelling. Je ontvangt een verzendbevestiging van ons als je pakje is vertrokken.
- Bestel je tijdens het weekend? Dan verzenden we het pakket op maandag.
- Tijdens drukke periodes kan de verzendingstermijn van 24u oplopen.
Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen?
We proberen jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken, daardoor is het niet mogelijk om je bestelling nog te wijzigen. Mocht je toch nog een vraag hebben, neem dan even contact op via mail of telefonisch op +32 9 381 12 70
Help, ik heb een verkeerd verzendadres opgegeven
Laat ons zo snel mogelijk iets weten. Wanneer je pakje nog niet onderweg is, passen we dit graag aan.
Kortingscode toepassen
Bij de checkout is er een vakje voorzien waar je je kortingscode kan invullen. Deze korting wordt automatisch verrekend. Er kan maar 1 kortingscode tegelijk gebruikt worden en deze korting is niet cumuleerbaar met andere voordelen.
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Online kan je betalen met volgende betaalwijzen:
Om een veilige online betaling en de veiligheid van de persoonsgegevens te waarborgen, worden de transactiegegevens versleuteld met SSL-technologie en zo over internet verstuurd.
- Bancontact
- KBC Online / CBC Online
- ING Homepay
- VISA
- MasterCard
- iDeal
- Paypal
- Cadeaubon the baby’s corner
- Cash
- Bancontact
- Payconiq
- VISA
- MasterCard
- Cadeaubon the baby’s corner
- Consumptiecheques
Om een veilige online betaling en de veiligheid van de persoonsgegevens te waarborgen, worden de transactiegegevens versleuteld met SSL-technologie en zo over internet verstuurd.
Betalen met een cadeaubon of tegoedbon
Wanneer je een cadeaubon van the baby's corner hebt, dan kan je deze code bij de checkout invullen in het voorziene kadertje. Meerdere cadeaubonnen kunnen op hetzelfde moment gebruikt worden. Een cadeaubon is steeds 1 jaar geldig.
Een tegoedbon (die je verkrijgt na het omruilen van artikelen) is 3 maanden geldig en kan voorlopig enkel in de winkel gebruikt worden.
Een tegoedbon (die je verkrijgt na het omruilen van artikelen) is 3 maanden geldig en kan voorlopig enkel in de winkel gebruikt worden.
Factuur aanvragen
Bedrijven en vrije beroepen hebben de mogelijkheid een factuur aan te vragen bij een online bestelling. Deze wordt samen met de bestelling opgestuurd of is beschikbaar wanneer de klant de artikelen afhaalt in onze winkel.
Retourneren
Kan ik artikelen retourneren?
Winkel aankoop
Je hebt 7 dagen de tijd om het artikel in de winkel te retourneren of om te ruilen. Deze artikelen moeten ongebruikt zijn en zich in de originele verpakking bevinden. Het geretourneerde bedrag wordt in de vorm van een tegoedbon terugbetaald.Online aankoop
Je hebt tot 14 dagen na ontvangst de tijd om artikelen te retourneren. Deze artikelen moeten ongebruikt zijn en zich in de originele verpakking bevinden. Kleding retourneren? Let erop dat het etiket nog steeds aan de kledij hangt.Stuur een mailtje met jouw retouraanvraag én jouw rekeningnummer naar the baby's corner. Een medewerker informeert jou verder over het retourproces. De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening. Gratis retourneren kan in de winkel in Nazareth.
Je kreeg een foutief artikel opgestuurd
Wanneer je een artikel retourneert omwille van een vergissing van the baby's corner, dan bezorgen wij jou een retourlabel. Met dit label kan je het artikel kosteloos terugsturen. Het bedrag wordt na ontvangst van je retour teruggestort op je rekening. Neem hiervoor contact op via mail of telefonisch op +31 9 381 12 70
Wat is het retouradres?
Je kan de artikelen retourneren naar volgend adres:
The baby's corner (t.a.v. webshop)
Steenweg Deinze 33
9810 Nazareth
België
The baby's corner (t.a.v. webshop)
Steenweg Deinze 33
9810 Nazareth
België
Terugbetaling
Retour na winkel aankoop
Je hebt 7 dagen de tijd om het artikel in de winkel te retourneren of om te ruilen. Deze artikelen moeten ongebruikt zijn en zich in de originele verpakking bevinden. Het geretourneerde bedrag wordt in de vorm van een tegoedbon terugbetaald. Deze tegoedbon is 3 maanden geldig.
Retour na webshop verkoop
De retour wordt na ontvangst in the baby's corner verwerkt. De terugbetaling wordt binnen de 14 dagen na ontvangst van de retour in orde gebracht, mits we jouw rekeningnummer ontvingen via e-mail.
Je hebt 7 dagen de tijd om het artikel in de winkel te retourneren of om te ruilen. Deze artikelen moeten ongebruikt zijn en zich in de originele verpakking bevinden. Het geretourneerde bedrag wordt in de vorm van een tegoedbon terugbetaald. Deze tegoedbon is 3 maanden geldig.
Retour na webshop verkoop
De retour wordt na ontvangst in the baby's corner verwerkt. De terugbetaling wordt binnen de 14 dagen na ontvangst van de retour in orde gebracht, mits we jouw rekeningnummer ontvingen via e-mail.
Geboortelijstvragen
Algemeen
Wat zijn de voorwaarden om een geboortelijst te leggen?
Bij the baby’s corner kan je te allen tijde je geboortelijst leggen en van alle voordelen die de geboortelijst met zich mee brengt, genieten. Er is geen minimum aankoopbedrag vereist of geen minimum aantal artikelen verplicht.
Kan ik een afspraak in de winkel maken voor de aanleg van de geboortelijst?
We nodigen je dan ook van harte uit om in alle rust bij ons op visite te komen in Nazareth of Hasselt om je geboortelijst samen te bespreken, te plannen, te realiseren. Hier bij the baby’s corner zijn we nagenoeg allemaal mama en dat draagt alleen maar bij tot ons groot hart voor baby en kind. Dat draagt volledig bij tot ons begrip voor de talloze vragen over zwangerschap en baby. Wij helpen je daarmee. Beloofd.
Je kan je afspraak online inplannen. Aan jou de keuze om ons aan te geven hoeveel tijd je graag voorziet voor de afspraak van je geboortelijst.
Kan ik een afspraak in de winkel maken voor de aanleg van de geboortelijst?
We nodigen je dan ook van harte uit om in alle rust bij ons op visite te komen in Nazareth of Hasselt om je geboortelijst samen te bespreken, te plannen, te realiseren. Hier bij the baby’s corner zijn we nagenoeg allemaal mama en dat draagt alleen maar bij tot ons groot hart voor baby en kind. Dat draagt volledig bij tot ons begrip voor de talloze vragen over zwangerschap en baby. Wij helpen je daarmee. Beloofd.
Je kan je afspraak online inplannen. Aan jou de keuze om ons aan te geven hoeveel tijd je graag voorziet voor de afspraak van je geboortelijst.
- Uitgebreide afspraak (+/- 2u)
- Beknopte afspraak (+/- 1u)
- Zelfstandig je geboortelijst aanleggen in de winkel en spulletjes naar hartenlust verzamelen. Er is steeds iemand ter beschikking mocht je een woordje uitleg wensen.
Waarom vragen we een waarborg?
De relatie met jou vinden we heel belangrijk en we zullen ook altijd voor je klaar staan met advies op jouw maat van wat toekomstige ouders en grootouders nu al meer dan 25 jaar nodig hebben. Persoonlijk contact is onze missie, vanuit je comfortabele zetel of in onze winkels in Nazareth en Hasselt. Daar maken we het verschil met andere winkels.
De voorlopige geboortelijst maak je definitief met de betaling van de waarborg (€100). Hiervoor ontvang je meteen een wonderpakket met magische geschenkjes van the baby’s corner en Tales of Glory. De waarborg van €100 krijg je bij afsluiten van je geboortelijst uiteraard volledig terug.
De voorlopige geboortelijst maak je definitief met de betaling van de waarborg (€100). Hiervoor ontvang je meteen een wonderpakket met magische geschenkjes van the baby’s corner en Tales of Glory. De waarborg van €100 krijg je bij afsluiten van je geboortelijst uiteraard volledig terug.
Is er een aankoopverplichting?
We hanteren geen aankoopverplichting* waardoor je heel vrij bent om je geboortelijst naar hartenlust te vullen met wondermooie geschenkjes.
*Voor bepaalde artikelen maken we hierin een uitzondering: meubelen, kinderwagens, autostoelen en seizoenskleding. Ook de artikelen die op maat van jou besteld worden (vb. gepersonaliseerde artikelen) hebben een aankoopverplichting.
Dit betekent dat deze artikelen gekocht moeten worden. Je kan deze artikelen met aankoopverplichting steeds aanduiden op de online geboortelijst met ‘prioriteit’, zo weet de schenker dat dit belangrijke spulletjes zijn die je héél graag in huis wil.
De artikelen met aankoopverplichting vind je overzichtelijk terug in je online geboortelijst, zowel in het overzicht als per artikel.
*Voor bepaalde artikelen maken we hierin een uitzondering: meubelen, kinderwagens, autostoelen en seizoenskleding. Ook de artikelen die op maat van jou besteld worden (vb. gepersonaliseerde artikelen) hebben een aankoopverplichting.
Dit betekent dat deze artikelen gekocht moeten worden. Je kan deze artikelen met aankoopverplichting steeds aanduiden op de online geboortelijst met ‘prioriteit’, zo weet de schenker dat dit belangrijke spulletjes zijn die je héél graag in huis wil.
De artikelen met aankoopverplichting vind je overzichtelijk terug in je online geboortelijst, zowel in het overzicht als per artikel.
Kan ik het totaalbedrag van een artikel opdelen in schijven?
Het is niet mogelijk om een artikel op te delen in schijven omdat dit voor de ouder en schenker verwarrend kan zijn. Er staan standaard cadeaubonnen op de geboortelijst die je als ouder meteen na aankoop ontvangt in je mailbox. De cadeaubonnen kan je gebruiken om zelf artikelen op je geboortelijst aan te kopen.
Kunnen de prijzen van de artikelen nog wijzigen?
Eens je een artikel op je geboortelijst plaatst, wordt de prijs van dat artikel vastgezet.
Wie kan mijn geboortelijst zien na publicatie?
Vanaf het moment dat je je lijst publiceert (na betaling van de waarborg), staat deze meteen zichtbaar voor schenkers aan wie je de schenkerlogin doorspeelt. Deze schenkerlogin kreeg je bij publicatie in je mailbox.
Wens je nog enkele spulletjes verborgen te houden voor de schenkers voor geboorte (vb. geslachtsgebonden items)? Dan duid je deze artikelen in de online geboortelijst aan met ‘verbergen voor geboorte’.
Wens je nog enkele spulletjes verborgen te houden voor de schenkers voor geboorte (vb. geslachtsgebonden items)? Dan duid je deze artikelen in de online geboortelijst aan met ‘verbergen voor geboorte’.
Ik kreeg een geschenkje dubbel, kan ik dit retourneren?
Tot 14 dagen na de levering of ophaling van de artikelen die je wenst te retourneren, kan je deze omruilen naar de waarde van het artikel in een tegoedbon*. Dit is enkel geldig indien de artikelen niet gebruikt zijn, niet beschadigd zijn en zich in de originele verpakking bevinden.
De artikelen kunnen omgeruild worden in de winkel te Nazareth. Stuur je deze artikelen liever retour? Dan kan dit op eigen kosten, we voorzien hiervoor geen retourlabel.
*Uitgezonderd verplicht af te nemen artikelen.
De artikelen kunnen omgeruild worden in de winkel te Nazareth. Stuur je deze artikelen liever retour? Dan kan dit op eigen kosten, we voorzien hiervoor geen retourlabel.
*Uitgezonderd verplicht af te nemen artikelen.
Inloggen
Paswoord vergeten als ouder?
Weet je je login of paswoord niet meer? Neem contact op en we helpen je persoonlijk verder om je wachtwoord aan te passen in ons systeem.
Een cadeautje kopen op een geboortelijst
Via de knop ‘droomlijstjes’ kom je terecht op een webpagina waarbij je als schenker kan inloggen op een geboortelijst.
De login bestaat uit de voornaam en de naam van het kindje, aan elkaar geschreven zonder spaties, accenten en leestekens. Het wachtwoord is de geboortedatum van het kindje (ddmmjjjj). Vb. Chloé Janssens is geboren op 07/10/2022 – login: chloejanssens, wachtwoord: 07102022.
Een tweeling? Dan log je in met beide voornamen en de achternaam, ook aan elkaar geschreven zonder spaties, accenten en leestekens. Vb. Chloé en Jules Janssens, geboren op 07/10/2022 - login: chloejulesjanssens, wachtwoord: 07102022.
De login bestaat uit de voornaam en de naam van het kindje, aan elkaar geschreven zonder spaties, accenten en leestekens. Het wachtwoord is de geboortedatum van het kindje (ddmmjjjj). Vb. Chloé Janssens is geboren op 07/10/2022 – login: chloejanssens, wachtwoord: 07102022.
Een tweeling? Dan log je in met beide voornamen en de achternaam, ook aan elkaar geschreven zonder spaties, accenten en leestekens. Vb. Chloé en Jules Janssens, geboren op 07/10/2022 - login: chloejulesjanssens, wachtwoord: 07102022.
Aan de slag
Is er een babychecklist beschikbaar?
De meest complete babychecklist met alles voor je baby vind je hier! Vink de producten af die je al hebt en neem een kijkje in de winkel of online naar de producten die je nog zoekt. Voor de verzorging van je baby heb je immers veel spullen nodig. Maar waar moet je beginnen? Wat is handig om te hebben en wat zijn echte baby musthaves? Met deze ultieme baby checklist weet je zeker dat je alle onmisbare babyspullen in huis hebt en dat je met een gerust hart je kleine spruit zal verwelkomen, vertroetelen en verzorgen. Geniet met volle teugen!
Hoe kan ik artikelen toevoegen?
In de winkel kies je je favoriete spulletjes uit, die je meteen kan toevoegen op je geboortelijst via je smartphone. We nodigen je dan ook van harte uit om in alle rust bij ons op visite te komen om je geboortelijst samen te bespreken, te plannen, te realiseren. Hier bij the baby’s corner zijn we nagenoeg allemaal mama en dat draagt alleen maar bij tot ons groot hart voor baby en kind. Dat draagt volledig bij tot ons begrip voor de talloze vragen over zwangerschap en baby. Wij helpen je daarmee. Beloofd.
Op de website kan je rustig doorheen de catalogus scrollen en filteren op categorie, merk, kleur, … waardoor je heel eenvoudig een keuze kan maken uit ons ruim assortiment. De artikelen die je vanuit deze online catalogus toevoegt, verschijnen op je geboortelijst als artikelen ‘in afwachting’. Je hebt hierbij 7 dagen de tijd om deze artikelen te bevestigen. Indien je ze zelf niet bevestigt, dan plaatsen we ze als extra service automatisch na 7 dagen voor jou als bevestigd.
Op de website kan je rustig doorheen de catalogus scrollen en filteren op categorie, merk, kleur, … waardoor je heel eenvoudig een keuze kan maken uit ons ruim assortiment. De artikelen die je vanuit deze online catalogus toevoegt, verschijnen op je geboortelijst als artikelen ‘in afwachting’. Je hebt hierbij 7 dagen de tijd om deze artikelen te bevestigen. Indien je ze zelf niet bevestigt, dan plaatsen we ze als extra service automatisch na 7 dagen voor jou als bevestigd.
Kan ik telefonisch begeleid worden bij het samenstellen?
Wens je graag een geboortelijst te leggen bij the baby’s corner? Dan kan dit 100% online, eventueel gecombineerd met bezoeken aan de winkel in Nazareth of Hasselt.
Is het onmogelijk voor jou om naar een winkel te komen (vb. omwille van zwangerschapsrust, …), dan staan we je graag ook telefonisch en of met videochat te woord met persoonlijk advies voor het samenstellen van je geboortelijst. Je neemt hiervoor het beste contact op met Martine, op het nummer 09 381 12 77.
Is het onmogelijk voor jou om naar een winkel te komen (vb. omwille van zwangerschapsrust, …), dan staan we je graag ook telefonisch en of met videochat te woord met persoonlijk advies voor het samenstellen van je geboortelijst. Je neemt hiervoor het beste contact op met Martine, op het nummer 09 381 12 77.
Hoe kan ik artikelen verwijderen?
Na het toevoegen van je favoriete stuks op je geboortelijst, heb je 7 dagen de tijd om deze artikelen te bevestigen of te verwijderen. Na deze termijn gaan de artikelen automatisch naar de status ‘bevestigd’ en kan je ze niet meer verwijderen.
Waarom dit zo is? The baby’s corner kiest al meer dan 25 jaar lang voor een heel persoonlijke aanpak waarbij de wensen van mama’s en papa’s steeds op nummer 1 staan. We zorgen ervoor dat álle artikelen van je geboortelijst een 3-tal weken voor de geboorte gereserveerd staan in de winkel. De automatische bevestiging na 7 dagen geeft ons de tijd om jouw gekozen spulletjes in bestelling te laten gaan, waardoor wij onze belofte kunnen nakomen dat ze hier op tijd aanwezig zijn voor de komst van je baby.
Waarom dit zo is? The baby’s corner kiest al meer dan 25 jaar lang voor een heel persoonlijke aanpak waarbij de wensen van mama’s en papa’s steeds op nummer 1 staan. We zorgen ervoor dat álle artikelen van je geboortelijst een 3-tal weken voor de geboorte gereserveerd staan in de winkel. De automatische bevestiging na 7 dagen geeft ons de tijd om jouw gekozen spulletjes in bestelling te laten gaan, waardoor wij onze belofte kunnen nakomen dat ze hier op tijd aanwezig zijn voor de komst van je baby.
Kan ik prioriteitsartikelen aanduiden?
Je kan aan je geboortelijstartikelen een prioriteit toekennen. Dit doe je bij voorkeursartikelen die je graag als eerste wil krijgen, verplichte artikelen, … Deze artikelen heb je vaak als eerste nodig van zodra je kindje geboren is. Het label ‘prioriteit’ zorgt ervoor dat familie en vrienden rekening kunnen houden met deze voorkeur. Je kan deze prioriteitsstatus op elk moment per artikel aanpassen.
Kan ik artikelen verbergen?
Voor de geboorte van de baby kan je ervoor kiezen om artikelen te verbergen voor familie en vrienden. Dit gaat vaak om geslachtsgebonden items of om spulletjes die je graag nog even voor jezelf houdt. Eens deze artikelen het label ‘verbergen voor geboorte’ hebben, zijn deze (nog) niet zichtbaar voor familie en vrienden.
Mochten schenkers langskomen in de winkel in Nazareth voor de geboorte van de baby, dan zullen deze spulletjes ook niet getoond worden.
Een de baby geboren is, worden deze verborgen spulletjes automatisch zichtbaar geplaatst, zodat familie en vrienden naar hartenlust kunnen shoppen.
Mochten schenkers langskomen in de winkel in Nazareth voor de geboorte van de baby, dan zullen deze spulletjes ook niet getoond worden.
Een de baby geboren is, worden deze verborgen spulletjes automatisch zichtbaar geplaatst, zodat familie en vrienden naar hartenlust kunnen shoppen.
Kan ik promotieartikelen toevoegen aan mijn geboortelijst?
Het is jammer genoeg niet mogelijk om artikelen in promotie toe te voegen aan je geboortelijst. Op alle geboortelijstaankopen krijg je 10% korting in de vorm van een cadeaubon bij het afsluiten van je geboortelijst.
Wens je toch een promotieartikel aan te kopen?
Wens je toch een promotieartikel aan te kopen?
- Dan kan dit rechtstreeks in de winkel of op de webshop aan de promotieprijs
- Dan kan dit op je geboortelijst aan de oorspronkelijke prijs
Beschikbaarheid
Wanneer zijn de artikelen beschikbaar?
Geschenkjes
We zorgen ervoor dat alle geboortelijstspulletjes (excl. meubelen*) aanwezig zijn een 3-tal weken voor de geboorte. Wens je enkele artikelen vroeger in huis? Dan koop je deze best geruime tijd op voorhand aan op de geboortelijst, zodat we ze eerder voor jou kunnen bestellen.Indien de artikelen bij ons aanwezig zijn (= beschikbaar), dan kan je ze terugvinden op de online geboortelijst onder de status ‘afhaalbaar/leverbaar’.
*Slaapkamermeubels op de geboortelijst
Van zodra alle slaapkamermeubels op de geboortelijst gekocht zijn, kan je deze in bestelling plaatsen in de oudermodule bij ‘levering/afhaling’. De gemiddelde leveringstermijn bedraagt een 4-tal weken. Er wordt contact opgenomen om de levering van de meubelen in te plannen. Je koopt dus best een 8-tal weken voor de verwachte bevallingsdatum de meubelen aan, zodat deze zeker op tijd geleverd worden om het kamertje van je baby klaar te zetten.*Hieronder verstaan we: bedje, commode, kast, wandrek, nachtkastje, schommelstoel, verlengstukken commodes, uitbreiding voor bedden.
Parken, wiegjes, luiertafels en badmeubelen voorzien we zoals alle andere artikelen standaard 3 weken voor de geboortedatum.
Wat betekenen de statussen van de geboortelijst artikelen?
Je krijgt vanaf de aanleg van je geboortelijst toegang tot de online oudermodule. Dat houdt in dat je te allen tijde kan nagaan welke artikelen wanneer van de lijst gekocht werden en door wie. De artikelen op jouw geboortelijst worden onderverdeeld met verschillende statussen (filters):
- In afwachting: Bij het toevoegen van artikelen op de geboortelijst heb je 7 dagen de tijd om deze artikelen te bevestigen of te verwijderen. Na afloop van deze 7 dagen, plaatsen we de artikelen automatisch als bevestigd.
- Bevestigd: Deze artikelen gaan voor jou in bestelling. Het is niet mogelijk om deze artikelen te verwijderen van je geboortelijst. We zorgen ervoor dat ze ongeveer 3 weken voor de geboorte voor jou aanwezig zijn in de winkel te Nazareth (excl. meubelen).
- Nog niet afhaalbaar / leverbaar: Deze artikelen werden reeds gekocht, maar staan nog in bestelling. Ze zijn nog niet afhaalbaar / leverbaar.
- Afhaalbaar / leverbaar: Deze artikelen zijn beschikbaar in de winkel te Nazareth. Je kan ze komen afhalen of een levering activeren.
- Afgehaald door schenker: Deze artikelen haalde de schenker bij ons op. Je mag ze binnenkort verwachten als cadeau van deze schenker.
- Geleverd / afgehaald door jou: Deze artikelen zijn onderweg naar jou of zijn intussen bij je thuis aanwezig.
Geschenkje aankopen
Een geschenkje kopen in de winkel
Geschenkjes kunnen fysiek gekocht worden in de winkel in Nazareth. Op de afdeling geboortelijsten in de winkel te Nazareth kunnen familie en vrienden een geschenk kopen.
In de winkel in Hasselt kunnen geschenkjes gekocht worden via de online geboortelijst. Geschenkjes kunnen er niet meegenomen worden door schenkers aangezien ze voor de baby bewaard worden in Nazareth.
Bij de aankoop van een cadeau op je geboortelijst krijgt de schenker de kans om een persoonlijke boodschap achter te laten. Verder kan de schenker kiezen of hij zelf het geschenkje meeneemt of laat afhalen door de ouders.
In de winkel in Hasselt kunnen geschenkjes gekocht worden via de online geboortelijst. Geschenkjes kunnen er niet meegenomen worden door schenkers aangezien ze voor de baby bewaard worden in Nazareth.
Bij de aankoop van een cadeau op je geboortelijst krijgt de schenker de kans om een persoonlijke boodschap achter te laten. Verder kan de schenker kiezen of hij zelf het geschenkje meeneemt of laat afhalen door de ouders.
Online een geschenkje kopen
Kreeg je een login van de ouders? Dan kan je deze unieke login gebruiken om in te loggen op de geboortelijst en naar hartenlust shoppen voor de baby.
Kreeg je geen unieke login? Dan kan je inloggen op de geboortelijst door de voornaam en naam van de baby (zonder spaties, accenten en leestekens) in te vullen als login. Het wachtwoord is de geboortedatum van het kindje in de vorm van DDMMJJJJ.
De schenker maakt een keuze uit de spulletjes op de online geboortelijst en kan betalen met diverse betalingsmogelijkheden. De schenker kan ervoor kiezen om de artikelen af te halen in de winkel te Nazareth of te laten leveren bij de ouders.
Kreeg je geen unieke login? Dan kan je inloggen op de geboortelijst door de voornaam en naam van de baby (zonder spaties, accenten en leestekens) in te vullen als login. Het wachtwoord is de geboortedatum van het kindje in de vorm van DDMMJJJJ.
De schenker maakt een keuze uit de spulletjes op de online geboortelijst en kan betalen met diverse betalingsmogelijkheden. De schenker kan ervoor kiezen om de artikelen af te halen in de winkel te Nazareth of te laten leveren bij de ouders.
Cadeaubon kopen op een geboortelijst
Cadeaubonnen die online worden aangekocht ontvangen de ouders meteen via mail (in bijlage). Cadeaubonnen die in de winkel aangekocht worden door schenkers, worden niet online doorgestuurd naar de ouders; de schenker geeft de cadeaubon fysiek af aan de ouder.
Met de cadeaubon kan je als ouder naar hartenlust artikelen kopen op de geboortelijst, op de webshop of in de winkel.
De cadeaubon blijft 1 jaar geldig na aankoop.
De waarde van de gekochte cadeaubonnen wordt niet meegerekend bij de berekening van het totale geboortelijstbedrag. In de instellingenmodule van de online geboortelijst is steeds een overzicht te vinden van de gekochte cadeaubonnen.
Met de cadeaubon kan je als ouder naar hartenlust artikelen kopen op de geboortelijst, op de webshop of in de winkel.
De cadeaubon blijft 1 jaar geldig na aankoop.
De waarde van de gekochte cadeaubonnen wordt niet meegerekend bij de berekening van het totale geboortelijstbedrag. In de instellingenmodule van de online geboortelijst is steeds een overzicht te vinden van de gekochte cadeaubonnen.
Kan ik als ouder zelf artikelen kopen van mijn geboortelijst?
Ben je ingelogd als ouder op je geboortelijst? Dan kan je vanuit je artikelenoverzicht je geschenkjes zelf aankopen. Je eigen aankopen op je geboortelijst tellen uiteraard ook mee voor de cadeaubon van 10% die je bij het afsluiten van je lijst verkrijgt.
Levering / afhaling
Worden de geboortelijst spulletjes gratis aan huis geleverd?
We voorzien per geboortelijst één gratis levering van de kinderkamermeubelen en één gratis levering bij de afsluiting van de geboortelijst.
Na elke aankoopsom van €500 kan je als ouder een extra levering aan huis activeren. Kies je ervoor om niet meteen gebruik te maken van deze service en werd er reeds voor vb. €1000 gekocht op je geboortelijst? Dan sturen we alle geschenkjes samen naar je toe in één levering. Je kan geen leveringen opsparen.
Je activeert de levering steeds vanuit de online oudermodule.
Na elke aankoopsom van €500 kan je als ouder een extra levering aan huis activeren. Kies je ervoor om niet meteen gebruik te maken van deze service en werd er reeds voor vb. €1000 gekocht op je geboortelijst? Dan sturen we alle geschenkjes samen naar je toe in één levering. Je kan geen leveringen opsparen.
Je activeert de levering steeds vanuit de online oudermodule.
Kan ik de gekochte spulletjes afhalen in de winkel?
Je kan op elk moment de gekochte geboortelijstgeschenken afhalen in de winkel in Nazareth. Om deze afhaling vlot te laten verlopen, plan je best een afhaalmoment in via de afhaalknop in de online geboortelijst. Op die manier zorgen wij ervoor dat alle spulletjes voor je klaar staan op het gewenste afhaalmoment waardoor ook jij niet hoeft te wachten op de afdeling geboortelijsten.
In de winkel in Hasselt kunnen er geen geboortelijstgeschenken afgehaald worden, aangezien wij de geschenkjes voor de baby bewaren in de winkel te Nazareth.
In de winkel in Hasselt kunnen er geen geboortelijstgeschenken afgehaald worden, aangezien wij de geschenkjes voor de baby bewaren in de winkel te Nazareth.
Hebben jullie een montageservice?
Zeker en vast! Op aanvraag voorzien we de montage van de meubelen bij je thuis. Deze service is uiteraard betalend. Wens je graag een offerte hiervoor te ontvangen? Neem dan even contact op via mail.
Geboortelijst afsluiten
Hoe kan ik mijn geboortelijst afsluiten?
Via de online geboortelijsttool
Via de instellingen in de online geboortelijst kan je je geboortelijst meteen online afsluiten en je 10% korting claimen. Volg de eenvoudige stappen en kies ervoor om de overgebleven spulletjes af te halen of gratis aan huis te laten leveren. Na het afsluiten van je geboortelijst krijg je automatisch je 10% waardebon in je mailbox.In de winkel
Je kan ervoor kiezen om je geboortelijst af te sluiten in de winkel te Nazareth of Hasselt. Dit is bovendien het ideale moment om nog even een bezoekje te brengen aan de winkel indien je nog vragen hebt over de verzorging van je kindje, … We zijn er voor jou en het nieuwe leven dat je omringt. Na het afsluiten van je geboortelijst, krijg je meteen de 10% waardebon in je mailbox.Je kan een afspraak maken in je online geboortelijst, via mail of telefonisch op 093811270
In de winkel te Nazareth kan je meteen ook de overgebleven spulletjes van je geboortelijst meenemen naar huis. Sluit je je geboortelijst af in Hasselt? Dan sturen we de rest van je geboortelijst items gratis naar je toe.
Wanneer moet ik mijn geboortelijst afsluiten?
Je kan je geboortelijst op elk moment afsluiten tot uiterlijk twee maanden na de geboorte van je baby. Gelieve de geboortelijst uiterlijk na deze twee maanden af te sluiten en je cadeaubon van 10% van de geboortelijstaankopen te ontvangen. Je kan online je geboortelijst afsluiten of langskomen in de winkel op afspraak, die kan je inplannen via de oudermodule.
Waarborg terug na afsluiten geboortelijst
Na het afsluiten van de geboortelijst, wordt de waarborg (€100) die je bij het bevestigen van de geboortelijst betaalde, automatisch binnen de 14 dagen teruggestort.
Dienst na verkoop
Herstelling aanvragen
Is er een technisch probleem met je aangekocht product bij the baby's corner? Wens je hiervoor een herstelling aan te vragen?
Vul hier een formulier in en we helpen je zo snel mogelijk!
Vul hier een formulier in en we helpen je zo snel mogelijk!
Levertermijn opvragen
Wanneer kan is mijn bestelling beschikbaar? De levertijd is afhankelijk van de besteldatum en de beschikbaarheid van de artikels.
Vraag hier de levertijd op. We geven je zo snel mogelijk een seintje!
Vraag hier de levertijd op. We geven je zo snel mogelijk een seintje!
Vervallen van de bestelling na laattijdig / niet oppikken
Indien je ervoor kiest om je bestelling af te halen in de winkel te Nazareth, dan houden we de bestelde items maximum 2 maanden voor je opzij. Na twee maanden vervalt jouw bestelling en kan je de goederen niet langer komen ophalen. Deze termijn gaat in vanaf het moment dat de bestelling bij ons beschikbaar is ter afhaling, waarvan je steeds via mail op de hoogte wordt gebracht.